Prekių pristatymas
. .

Prekių pristatymas

Prekes pristatome į visus Lietuvos miestus. 

Prekių pristatymo būdai:

  • Lietuvos paštas
  • LP Express savitarnos terminalai
  • Pristatymas kurjeriu Jūsų namų ar darbovietės adresu
  • Atsiėmimas prekybos vietoje Kaune arba Vilniuje

Prekių pristatymo terminas 1-4 darbo dienos, atitinkamai nuo prekių užsakymo dienos.

Prekių pristatymo kainos, pakuotės ir pristatymo išlaidos: priedai 2€, mobilieji telefonai - 6€

 

 

Prekių apmokėjimo būdai

Už prekes galite atsiskaityti šiais būdais:

  • Išankstinis apmokėjimas pavedimu
  • Apmokėjimais grynaisiais gavus prekę kurjeriui arba Lietuvos pašte
  • Pirkimas išsimokėtinai su SB Lizingu!
  • Atsiskaitymas grynaisiais prekybos vietoje Kaune arba Vilniuje

 

Po prekių užsakymo su Jumis susisieks mūsų vadybininkas.

 Dėl papildomos informacijos galite kreiptis telefonais: 8 66 700 100 arba 86 52 72 522, el. paštu: info@mobilusmiestas.lt.

 

 

Užsakydami norimą prekę ir pažymėdami varnele "Sutinku su prekių pristatymo taisyklėmis" Jūs sutinkate su mūsų prekių pristatymo sąlygomis ir papildomais prekės pristatymo mokesčiais.

 

Prekes taip pat galite atsiimi nemokamai Kaune, Pramonės pr. 29, prekybos centras "Maxima", antrame aukšte.

Darbo laikas:

 I-V - 10.00-20.00

 VI -  11.00 -16.00

Mob. tel. nr.: 8 66 700 100

 

 

Arba Vilniuje, Žemynos g. 18, prekybos centras "Kubas", prie pasažo "Pas Juozapą".

Darbo laikas:

 I-V - 10.00-19.00

 VI -  11.00-15.00

Mob. tel. nr.: 8 66 700 200

 

Kilus klausimams maloniai prašome kreiptis telefonais:

8 66 700 100

86 52 72 522;

Arba el. paštu: info@mobilusmiestas.lt

 

Prekių atsiėmimas
Siekiant užtikrinti saugumą ir prekių pristatymo garantiją prekes gali atsiimti tik siuntinio gavėjas, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Todėl atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir kurjeriui pateikti asmens tapatybę patvirtinantį galiojantį dokumentą: asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą.


Prekių priėmimas
Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite prekės(-ių) būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės(-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei dalivaujant kurjeriui, kuris išdavė siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  • prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  • prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.


Kilus klausimams, prašome kreiptis nurodytais kontaktais aukščiau.

Telefonų palyginimas